Tuesday, September 13, 2011

Sambutan HAri RAya 2011

Wah !! x sangka pula musim perayaan tahun ini lagi syok!!!! bak kater ong puteh "better than ur thought"...
antara even yg 'di-raikan' oleh saye adalah

  1. Melawat Kubur

  1. -korang tahu x???  selama nih aq  x pernah melawat kubur......c0z tk0t...hhehehehehe......aq nie sejenis org yg anti-pocong so aq tk0t laa klau ade bab2 kubur nih.....
    ~ hajat nk ltak gambar kubur...tp biarlaa!!! x jadi....seram....

    ~ Pagi td setelah selesai perform solat subuh berjemaah kat masjid an-naim, aq pon balik dengan abah aq with kereta, pas2 aq ter-tanya2 kenapa abah aq x masuk simpang nk gi rumah aku???(pada mase 2 lah aku mula terfikirkan psal kubur sbb biasenye 1st raye ni org mlawat kubur kan??). rupa2nya btul ape yg akuu fikirkan td laarr....abah aku parking kereta lalu pon die pergi menuju ke tanah peerkuburan....mase tuh aku x berani laa nak ckap kat abah aku yang aku xnak msuk kat kawasan tanah pkuburan tuhh....tp aq terpaksa beranikan diri...huhuhuhu  :'(

    ~ mase mula2 nak msuk kat pintu gerbang tuh aq rase meremang bulu roma aku...heee....rase seram        sejuk plak.....tp kat sini aku nk ckap kat korang sume yg ramai laa waktu kat tanah perkuburan, (keberanian aku meningkat sedikit), sebaik sahaja tiba di satu kawasan abah aku cakap "adam tahu x??? ni kubur mak abah", oooo...., jawab aku.

    panjang laa citer kat sini.....mlaz laa...nk gi kat point laen plak

    2. Duit Raye

    ha!! ni la yg saye cakap 'better than ur though' tuh...sebab duit raye tahun nie banyak dr tahun lpas (sebenarnye tahun lpas lg banyak sbb ader pak sedara saye bg rm50 2 la yg jd byak tuh). tahun ni ader la dalam rm 103 cam tuh....biasenye orang besar macam saye nih duit raye dapat sikit je tp x sangka plak tahun nie banyak (ulang lagi):

    Banyaknyer duit raye tahun nie...





    RM 50 tuh!!!


    ooo...my cousin , Deena try nak curi ea?! o.O???
    Ceh wah!!

    3. Sambutan Hari Raya di Sekolah

    then, selepas tu sekolah adam, Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Nurul Ittifaq ader jugak mengadakan sambutan hari raye aidilfitri:




    My fren...
    Fuhh...kepenatan beraya di skul...
    Kimie, me n Azhunk

    Sori la korang sume...Adam sebenarnye dah lame dah nak post bende nih cume ader masalah teknikal sikit arr...tp sekurang-kurangnyer aq post jugak...hehehe...


KLIK!

1 comment:

adam izzuddin said...

sori la guys....baru skang ni nak post bende nih...sbab ader msalah technical sikit...harap paham

 
Hak Cipta Terpelihara | 100% Design by Adam Izzuddin Khalid ©| Best View: Google Chrome